er was een regeling die ik niet na kwam , terwijl de telefoniste deze regeling op een datum zette van 11 Juni , dan te beginnen , met al dat telefoongehack moet je toch duidelijk zijn dat die datum mij niet schikt , 23 Juni "Nee.'' , zo gaat dat dan aan de telefoon , nou Juli dus , de elfde ik betaal niet , want in Juni betaalde ik ook niet , uh die acceptgiro van ? , want zonder datum gebruikte ik 23 Juli , dus 11 Augustus zou alles betaald zijn , maar wat dus niet kon om .... , waar niet naar word geluisterdt , net als toen in Februari er niet naar mij geluisterdt werd , maar het adres verkeerd was sindsdien , tot ik maar schreef ook al om de verhogingtick van dat soort telefonische 'hulpdeskmedewerksters/ers' , bel je als geen klant dan ben je gelijk aan de lijn , gebruik je je klantnummer 'voor een snele verbinding met een van de medewerkers' dan wacht je gemiddeldt 7 tot 12 minuten , zoveel wordt de wereld dus niet beter met dit soort 'helpdesks' , dus nu moet ik afwachten of ik dat bedrag zonder verhogingen of afsluiten over drie weken kan betalen , want met zonder dat bedrag krijg ik nu ongeveer honderd euro terug , dus tweehonderd staat dan nog open , en einderegeling was de elfde van Augustus , èèn week of twee later , hoeveel gaan zij op kantoor nog aan mij verdienen ?
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten